Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Cửa Hàng Trưởng - Store SupervisorViệc tìm người - Quận 1 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Quản lý và cùng tham gia các hoạt động vận hành, kinh doanh tại Cửa hàng bao gồm xử lý đơn hàng, quản lý hàng nhập, xuất và hàng tồn kho trong ca của mình Quản lý và cùng với nhân viên thực hiện các hoạt động duy trì chất lượng dịch v...
-
Nhân Viên Kinh Doanh Bất Động Sản Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm (Lương Căn Bản 6Tr + Hoa Hồng >100TViệc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Tìm kiếm, khai thác khách hàng,- Tư vấn khách hàng, giới thiệu sản phẩm,- Cung cấp, tư vấn đầy đủ chính xác thông tin sản phẩm đáp ứng nhu cầu khách hàng,- Chăm sóc khách hàng và chốt giao dịch - Giải quyết thắc mắc khiếu nại của kh...
-
Business AnalystViệc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc – Vận hành hàng ngày hệ thống quản lý dữ liệu dùng chung trên hệ thống Oracle EBS và tích hợp tương tác với hệ thống Seible– Vận hành phân hệ Master Data Management:– Chủ quản vai trò Data Owner (kiểm tra tính xác đáng của...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)